יצירת חזות ויזואלית מינימליסטית, שתציב את המוצרים, את חומרי הגלם ואת המחקר עליהם הם מבוססים בחזית מותג. בעוד שהשוק מוצף במוצרים שמבטיחים פלאים ללא ביסוס, Enerjoy מביאה גישה שונה - מוצרים שפותחו על ידי ספורטאים מקצועיים לשעבר, נבדקו במעבדה, ומציעים פתרונות אמיתיים לאתגרי הבריאות והביצועים היומיומיים. הדרך הטובה ביותר להציג זו בעינינו הייתה יצירת שפה ויזואלית נקייה, ברורה, שמדברת אל קהל מודע ומתוחכם שיודע לבחור נכון, המוצרים מיועדים לאנשים שמוכנים לעשות את הדרך, ךקרוא את התוכן, לחקור ולבחור את המוצר הטוב ביותר עבורם באופן מודע